dinsdag 8 februari 2011

Mijn eerste bericht!!

Nou, ik ben Loes Donders. Ik ben 15 jaar oud, en ik houdt er heel erg van om verhalen te schrijven, leuke/gekke/rare/mooie kleren te zoeken, die niet veel worden gedragen door mensen. Ik vind het leuk om af en toe heel erg gek te doen, maar kan ook serieus werken.
Toen mijn vriendinnen Janna, Yara, Savannah en Eva een blog gingen maken, kon ik natuurlijk niet achterblijven. Ik heb toen een blog aangemaakt met allemaal foto's van rare kleren erop. Nou dat heb ik geweten. Na twee uur aan mijn blog te hebben gewerkt, heb ik er nooit meer op terug gekeken. Daarom leek het me wel leuk om nu weer mijn werk op te pakken, en toch weer te gaan schrijven. Ik schrijf over onderwerpen die mij interesseren. Soms zijn dit hele grote onderwerpen, zoals wereldvrede, oorlog (hetzelfde principe), hongersnood en dat soort dingen, maar soms over kleine dingen waar ik; me aan erger/kapot om lach/serieus boos over kan maken/heel blij van wordt/etc. etc. Soms zul je dus berichtjes tegenkomen op mijn blog die als een soort uitlaatklep worden gebruikt, en soms ook van die onzin berichtjes, waar ik zin had om te typen, en zelf niet eens meer van weet waar het over ging.
Ik hoop je dus nog vaak terug te zien op mijn blog!!!

Xxx Loes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten